after all

Shuuu
Är jag trött? aaa. Vaknade av att grannbarnen hamrade så fint utanför. Jag hade som sagt jättekul igår hos Robert, shit vad han bor ute på lander alltså. Mysigt men lite för ocentralt om man säger så. Fast det är iförsig najs att bo precis vid vattnet.

Idag ska jag leka med kajsabajsa, sen kanske det blir fotbollsträning ikväll. Måste kolla upp när nästa match är också. Hela morgonen har pappa klagat på att jag är för lat och att det enda jag gör är att smsa, sitta vid datorn eller kolla på tv... samtidigt klagar mamma på att jag aldrig är hemma längre. Hur går det ihop liksom...suck

 

Kommentarer
Postat av: elin

väntaa känner jag igen mig?

2009-08-30 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0