day n' night

Shoo, tja.
Kom nyss hem från tiunda typ, där vi har rökt pipa hela kvällen i nån park. Jag älskar att röka vattenpipa Jag drog dit med beard och så träffade vi lite folk där :). Trevligt och chill sådär mja. Jag hatar att cykla hem ensam efter sånt där, jag inbillar mig alltid att jag blir förföljd eller nått hehe. Det var helt dött i stan när jag och Elin promenerade på vägen hem vilket kändes lite wierd, fast iförsig så är det ju söndag. Min mobil dog på vägen hem också när jag cyklade igenom en skog.. kul!.

Imorgon är det grill och bad som gäller hemma hos Vide! Ska dra dit med Calle och Erik Englund i think. De blir nog mywsigt, jag kommer få visa mina grillmaster skills muhaha. Nej, nu ska jag krypa till kojs hehe. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0