.

Haaaj
Idag kom knutsson till mig med chips , dipp och lite godis och vi kollade på Hitch. Jag ska satsa på samma karriär som honom.. skulle äääga på att fixa ihop folk muhahah. Sen kollade jag på film med mamma och pappa innan jag drog hem till Knutsson med Majan och Kajsa. Jullet var också där såklart. Vi (eller knutsson) bakade kladdkaka och sen kollade vi på Scary Movie.. så seeemst.

Imorgon ska jag kolla på martins match, det blir kul. Ganska länge sen jag såg han spela och eftersom han spelar med juniorerna borde de ju finns några fina killar i min ååålder häh. 
nej godnatt. 

har varit lite dåligt med bilder, så här kommer en fin egobild på knurreeeet



Kommentarer
Postat av: KNURRBURR

AAAH DU GILLAR DOM VA. hehehe :*

2009-08-16 @ 14:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0