high

Ikväll var planen att smita in på reaggefestivalen. Jag, Jessica, Majan, Josefin och Kajsa. Vi fick köpa chirs band som gick att ta av, och sen skulle vi gå in en i taget och julia eller akib skulle gå ut med bandet till nästa person (dom hade redan band). Men tyvär hann bara jag och Majan komma in innan bandet gick sönder. Vi hade askul och var där inne i kanske två timmar. Sen gick vi ut till dom andra som hade gett upp på att försöka ta sig in. I

Istället raggade vi upp två vänner och försökte komma in genom en skogsväg. Vi gick två och två med ca 20 m mellanrum för att komma ner till stängslet. Jag och en annan kille var på väg ner när Josefin ringde och sa att det var massa vakter med hunder i skogen (dom gick först). Så jag och den andra killen bestämde oss för att snabbt klättra upp till dom andra som var kvar där uppe. När vi kommer upp ser vi att det står två vakter och en hund och väntar på oss hehe. Dom sa till oss två att gå bort och vänta på att poliserna skulle komma för vi var "misstänka" för nått. Sen fick vi gå tillbaka till dom andra som också var misstänka. Josefin hann komma tillbaka och vi satt alla i en ring med några randoms och sjöng "no woman no cry" i väntan på polisen. Vakterna höll kvar oss i ca 40 minuter  och sen kom polisen och sa att det var privatmark och att vi måste gå. Tur att poliserna inte visiterade oss för killarna hade tydligen droger på sig -.--  Sen så vi cyklade hem heh. Jag hörde att en tjej blivit skjuten i stadsparken också, så hemskt,

Natti.



Kajsa träffade även Amini.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0