hmm

Heeeeej! de var ett tag sen.
De senaste dagarna har jag bara chillat med livet (y), vädret har ju inte varit på topp direkt. Idag cyklade jag, Jessica och Majan till ÖB för att storshoppa haha. Nej men de blev en del fynd, mest godis. Precis när vi skulle cykla hem så började det ösregna så vi satte oss vid kiosken där inne ett tag och äka korv tills det hade sluta regna. När vi cyklade hem såg vi att det stod två ambulanser, en polisbil och en bergningsbil vid bron. Det var en bil som hade krockat, fast jag tror inte att det var så allvarligt, men en äldre dam fick åka till sjukhuset iallafall. Hennes man och deras barnbarn (?) klarade sig fint dock.

Just nu kollar  jag på Projekt runway som jag brukade hata. Älskar det nu, de är skitkul. Ikväll är de osäkert om vad som händer men nått blire nog. ciaao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0