i hate this part

Igår kväll satt jag och kollade på den nyaste harry potter filmen som pappa laddat ner när jag och knurre bestämde oss för att dra till dennis chillfest istället. 15 minuter senare mötte jag Fredrika vid norby för att cykla till Knutsson där vi gjorde oss i ordning innan vi drog till Dennis. Det var kul, men jag har lite minnesluckor från kvällen hehe, drack lite för mycket. Jag minns att jag gjorde kullebyttor iallafall (y). Jag stannade kvar längre än Josephine och Fredrika, så när jag cyklade förbi knutsson på vägen hem bestämde jag mig för att slagga hos henne istället. Hon vart lite skrämd muhah. Halvnakna sov vi tillsammans i hennes säng. Till fruskost gjorde vi milkshakes och åt yoghurt, oboy och rulltårta.

Halvt spontant cyklade vi sen till Gottsunda för att Knutsson skulle köpa hårfärg, sedan drog vi till Josefin där vi färgade hennes hår. Kan inte säga att hon blev överlycklig efter det pecis, men efter ett tag gick de över HEHE. Bruden är galen när hon inte är glad. Ikväll ska jag äta vingummin och chhiiiilllaaa.
puss ciao.
 Här har ni en snygg förebild.Tyvär fick jag ingen efter bild för tjejen var inte glad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0