i'm in the prime of my life

Shoo
Kvällen var najs, mycket najs. Lite mycket alkohol för min del men när hare inte blivit det inte det liksom? TELL ME. Vi åkte till Robert för att fira honom för han fyller år på fredag. Det vart skitkul faktiskt, vi åt massor av kräftor... så jävla gott det där alltså. Efter att alla druckit ganska mycket lekte vi en lek. Vi delade in oss i två lag och det lag som gjorde den längsta klädlinan vann. Jag hade planerat att inte ta av mycket alls, kanske bara en halsduk eller så.. slutade det med att jag stod i bara string IGEN? aaadåe. Fast alla stod i endast trosor/kalsonger haha. Sen sprang vi och badade, jag vet inte ens vilket lag som vann. Det var iallafall kul och skitskönt folk. Sen tog erik jag och majan en taxi hem, och nu ska jag sova. Har ont i huvudet och är äckligt trött. VÄRD HELG säger jag bara. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0