knock you down

Tjooo
Idag var jag hemma från skolan för jag mådde så sjukt illa när jag vaknade men de har gått över under dagen.  Krönikaspelet igår var.. intressant. När vi först kom dit frågade en tant vilken skola och klass vi kom från, och när hon fick reda på att vi kom från Rosendal och läste journalistik bad hon oss skriva en recension, ett brev och en artikel om pjäsen.. he he. Sen precis innan det skulle börja, när en kille skulle presentera pjäsen ropade han också upp skolorna som var där.. Verkligen "Vi har tre recensenter med oss, är  Rosendalsgymnasiet  här?", Vi asgarvar och svarar lite tyst "jaa!". Pinsamt.. Sen när vi cyklade hem fick jag så jävla ont i magen/ryggen/sidan så jag dog. Har aldrig haft så ont i hela mitt liv men de gick över ganska snabbt efter att jag lade mig i soffan i två sekunder..

idag är det match, måste försöka äta nått innan men de kommer inte gå usch. Är taggad som fan iallafall. Önska oss lycka till! Ciao.

En lärorik kväll!!! heiheiehieheehi


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHHA fyfaan vad pinsamt. ebba hade hört det:o

2009-08-27 @ 18:13:49
Postat av: rebecka

HAHAHAHA FY!

2009-08-27 @ 23:05:01
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0