kvellen då

Kajsa gick för en stund sen, vi kollade på Troja och såg lite av Pearl harbor. Vi fällde några tårar när vi insåg att vi kommer dö ensamma hehe. Det finast var ändå på Troja när Brad Pitt säger till sin brud "du gav mig frid i en värld full av krig" eller nått sånt. Så fint så. Men Pearl Harbor är ändå min favprti film. Det var en mysig kväll, vi käkade ben&jerrys och lite godis.

Imorgon är de mina föräldrars grillfest så jag måste nog städa mitt rum tills dess. Snackade nyss i telefon med en full Josefin, treeeevvvvliigt. Men nej, nu är det sovdags.
Natti.




Kommentarer
Postat av: amelie

Pearl Harbor är jätte fin!

Synd att den andra killen dör på slutet :(

2009-08-08 @ 18:11:22
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: becka

jaaa ;/ fast det är bra att ben affleck får bruden i slutet, dom hör ihop :D

2009-08-09 @ 02:13:37
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0