never never never give up

Gårkvällen var trevlig, vi gick förbi och kollade på timbuktu som uppträdde på vaksalatorg och sen gick vi vidare till humc och stadsparken. Det var ganska mycket folk och vi rökte vattenpipa. Jag och kajsa drog hem till henne runt 1, hon övertalade mig att jag skulle sova där vilket jag fick ångra ganska snabbt. Vi satte oss i hennes säng och satte på datorn för att lyssna på lite musik och några sekunder senare kryper de en skitäcklig insekt på hennes dator, skaabbb. Sen, smart som kajsa är hade hon öppnat fönstret så det flög in flera nattfjärilar och en geting som attackerade oss. Myyyys hahah. Ikväll ska vi chilla med godis tror jag. Nu är jag hungrig och ska eta, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0