om himlen finns är jag förlorad

Shaaa. Igår hängde jag med knutsson, majan, jessica, elin och kajsa hemma hos kajsa. Vi åt chips, popcorn, grönsaker med dipp och morotskaka. Ack denna morotskaka.. jag och kajsa cyklade upp i regnet för att köpa ingredienser. Efter att vi gjort glasyren började saker spåra. Vi blandade i alla ingredienser (trodde vi) till själva kakan och hällde i det i formen. De var rinnit och såg jätteäckligt ut. De visade sig att vi glömt mjök. Och bakpulver. Och kanel. Men vi kom på det innan vi stoppade in den i ugnen, så kvällen vart räddad :*

Skolaaa imorgon. fyy. ångest. Jag hatar skolan men jag vill inte sluta skolan heller. Hursomhelst, idag har jag bara chillat. Köpt en glassss med majan och bokat resa till London.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0