POPAGANDA

Hmm, ska man dra på popaganda?. Jag är ganska på, mest för att de är så tråkigt i Uppsala och de skulle säkert vara jättekul. De kostar ju bara 290 kr och så, så värt (y). Idag hade vi bara sam i skolan, så jag och kajsa cyklade dit i regnet för en jävla lektion haha fy. Sen drog jag och Elin till Knutsson och bakade en amerikans chockladtårta Den vart skitgod.
 
Ikväll ska jag på teater utomhus vid domkyrkan med mina två fina vänner. Det ska bli mysigt, vi ska ta med oss massa filtar och så. Imorgon är de en riktigt sugig dag och jobb, MEN FOTBOLLSMATCH. Känner mig astaggad. Sen äreee helg iallafall. läängtar. Men jag tror håller på att bli sjuk, spydde precis efter middagen men de sjuka är att jag mår bra annars. puss

bak hos knutsson :)


Kommentarer
Postat av: elin

aaaaw yippie till allt :D<3

2009-08-26 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0