say when

Usch jag har jätteont i magen och är så trött. Kan ha och göra med att jag var uppe för att skörda inatt (y).
Hursomhelst, jag skulle ju berätta om gårdagen. Jo, fick reda på att vår vän dennis var på sjukhuset för att opera bort blindtarmem. Så vi tänkte köpa med oss lite godis och överaska honom på sjukhuset. Vi går från skolan direkt till ica som ligger en bit bort och köper ballonger och godis (eller okej, jag och kajsa cyklade och elin och beard gick hähä) för att sen gå vidare till sjukhuset. Klockan var typ 4, men vi bestämmer oss för att ta en genväg.. går vilse.. kommer fram till sjukhuset tillslut. Tar skitlång tid att ta sig till akutmottagningen för vi gick runt HELA sjukhuset hehe, men vi är framme klockan sex. Står i kön ganska länge, de visar sig att man måste ha hans personnummer och de kan vi inte. Vi får reda på att han redan är hemma tillslut. Cyklar hem till honom, och blåser upp alla ballonger utanför. Sen skulle vi ta med dom till hans dörr.. det var inte lätt. Hälften flög iväg haha. Sen så var vi där och tillslut cyklade vi hem, lyckades ta världens omväg då också. Men jag hade jättekul.. kajsa och elin också haha. Beard därimot...var lite trött

nu ska jag handla godis med elin och kajsa innan vi åker, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahaha

2009-08-27 @ 18:12:07
Postat av: elin

hahahahhahahaha

2009-08-27 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0