skola

Nu sitter jag här i skolan med min skoldator och har konsthistoria (y). Vi gör nån Bourdieu-övning, fråga mig inte varför eller vad de är. Man ska iallafall placera ut olika saker efter status, ekonomi och kultur typ som cola och Marilyn Monroe. Borde lyssna mer HEHE, de kan säkert vara intressant. Har börjat odla saker på Farmville nu för att ha en sysselsättning i skolan. Gu vilken tönt jag verkar vara men hehe. Slipper jobba idag för att Carl är sjuk, de ska bli skönt för de känns som att jag också börjar bli sjuk.

Ska chilla med Elin och Kajsa efter skolan tror jag/vill jag :) najsnajs. Imorgon har jag bara två lektioner, så skööönt. Är astaggad till matchen på Torsdag! DÅ SKA VI VINNA. älskar fotboll.

Här har ni en myyycket bra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0