time to pretend

SÅ JÄVLA ROLIG MATCH! Vi vann med 2-1 , tänka sig :). Det var verkligen jättekul att spela, jag älskar det. Jag gjorde faktiskt ett mål också haha och precis innan jag ska skjuta hör jag halva laget skrika "PLACERA!" för vi hade haft ganska många för höga bollar, så efter jag hört deras visdomsord sköt jag ett vristskott i väänster hörn. Fint. Vi hade tur för joanna och julia var med, riktiga kämpar hähä.

Imorgon blire ingen skola inte, inte för att jag var där idag heller men idag var jag faktiskt sjuk. Hursomhelst, imorgon blir det popaganda med kajsa och elin. Så jävla kul vi kommer ha. Vet inte när vi kommer hem eller nått men de blir nog bra. Klockan 12 går tåget mot stockholm så de kan inte bli annat än najs. Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon, kommer troligtvis dygna (y). Jobbigt...

godnatt gott folk! 



This is our decision to live fast and die young
We've got the vision, now let's have some fun
Yeah, it's overwhelming but what else can we do
Get jobs in offices and wake up for the morning commute?

Kommentarer
Postat av: sadia

den låten är riktigt bra! :)

2009-09-01 @ 16:28:39
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0