we can do it all night

Shuuululu.
Idag har jag kollat på Martins match som spelades i Märsta, där åt jag en french hotdog också (värt att nämnas för dom är så JÄVLA goda) men tyvär förlorade dom med 4-1. Men han var duktig, jätteduktig för att spela med juniorerna. Direkt efter att jag kommit hem gick jag och malle ut på en av våra famous powerwalks! haha. Skönt att förbränna lite fett (y). På kvällen drog jag till berg för att fika med henne majan och kajsa. Dom tre är inte normala, snackade om kajsas framtida ligg.  

Jag har ooont i magen HAHA bara josefin vet varför :'(. Ska försöka sova snart, måste börja vända tillbaka dygnet,  skolan börjar ju snart.. jag säger bara ångest.

godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha (y) jag hade en fri dag idag, tur för mig!

2009-08-17 @ 00:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0