yellow

Vaknade klockan 1 av att min mamma kom in och sa att dom skulle åka iväg. Hon kunde inte bara ha skrivit en lapp som hon brukar göra. Det ser ut som att de är fint väder idag (y) gillare. Hittade nyss en ölflaska ute vid studsmattan från i fredags hehe. Så jag fick springa ut halvnaken och hämta den.. kul om alla barnen hade hittat den .. eller mamma och pappa.
 
Idag är det fotbollsträning wiiie. Peppad. Imorgon är det match mot poliserna. Rädd. Äsch jag ska spela så att jag blir skadad. Men dom är så himla starka. Aja, det blir nog kul. Skola imorgon.. lekioner... fyyy. Man får iallafall hämta datorn (y), Alla kommer bli världens datanördar iallafall. Mitt schema är chill iallafall, högst 4 lektioner per daaaag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0