you know that i miss you

I'm alive.. men de kändes inte som det när jag vaknade och jag vet inte om jag kommer vara det när mamma kommer hem. Ni förstår, jag kom nämligen hem senare än vad jag fick men who cares hehe. Gårkvällen vart skitkul, de var roligt att träffa alla guyzez bland annat!. Jag har lite minnesluckor från kvällen här och där men jag minns att jag ramlade in i ett element för jag har fortfarande så jävla ont. Jag minns också att kajsa berättade för mig och dennis att hon gillar killar med riktigt tjocka ögonbryn..

Jag har precis tryckt i mig en flottig billys pizza, bakis dag eller vaddå? mhhmm. Jag mår inte dåligt eller nått men jag känner mig lite död bara, och sugen på fet mat. Idag vet jag inte vad som händer och bryr mig inte heller. Nått chill eller så. Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Beverly Hills. 

krrrr. 
 

Kommentarer
Postat av: elin

kvällen var najs!

2009-08-05 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0