alive

Sitter och väntar på att Josefin,Majan och kajsa ska komma. Vi ska fixa oss i ordning tillsammans inför kvällen så det blir säkert najs. Har handlat klart alla julklappar med min kära bror idag, eller ja... alla förutom en liten. Det känns skönt iallafall. Mindre skönt att jag verkligen är pank. Jag hoppas att jag får lite pengar i julklapp. Min mamma började nyss bråka med mig för att jag skulle ha mina nya skor ikväll, hon tyckte nämligen att det var kallt och ville att jag skulle ha på mig mina uggs...dom andra är liksom höstskor.. wierd. Har förgat mitt hår idag så nu känns det lite bättre. Bleeh har nada att ha på mig ikväll. Kanske går i mjukisbyxor och uggs :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0