do you want to come with?

Jag måste erkänna att jag inte är särskilt taggad på julafton faktiskt, känns inte som något speciellt. Jag ser mycket mer fram emot nyår, det kommer bli nice. Idag hade vi julavsluning och det var ganska kul. Jag missade den förra året för då var jag sjuk. Kajsa blev överlycklig när vi fick fika och skrek rakt ut väldigt högt" ÅH FIKA!". Ikväll ska jag nog ba vara hemma och sova, för det verkar inte som att det händer något bättre. Åh, hoppas jag får pengar i julklapp jag vill verkligen köpa nya kläder.



See the green eyed monsters on the shore
Playin holdin hands
I'd love to give them what they really need
And leave them all dancin hand in hand


Kommentarer
Postat av: josefin

:@

2009-12-22 @ 18:32:45
Postat av: micke

håller såå med på allt:

kajsa - suck

på nyår kör vi ;)

kledeeer <3

2009-12-22 @ 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0