onsdag

Sitter och latchar lite i skolan, eller okej... jag sitter och antecknar flitigt på en samhällskunskapslektion hehe :]. Slutar efter det här och då ska jag plugga litterärhistoria med Elin och Kajsa och på kvällen kommer Josefin och tränar. Det gjorde vi igår också, det var najs men lite jobbigt i slutet. Har jobbar klart för veckan så det gillar vi. Måste börja på mitt projekt och skriva en artikel idag... hmmm aah jo men det hinner jag nog....

Beställt ett par nya skor idag eftersom att jag ska skicka tillbaka ett par som bara går sönder...suck. Borde egentligen spara pengarna till julklappar men icke. Det får bli en julklapp till mig sjeelv. Nu ska jag försöka koncentrara mig, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0