tänd ett ljus

Min julafton har varit helt underbar, hur mysig som helst. När jag vaknade låt det ett paket utanför min dörr och efter det blev dagen bara bättre och bättre. Vi åkte till våra kusiner i Storvreta och åt lunch,öppnade julklappar, sjöng singstar och busade. Det var jättekul och efter det vi hem och såg på kalle anka och åt julgodis. Vi lagade världens godaste julmat och åt ett tag innan vi öppnade julklappar här hemma. Fick mycket fina saker och jag är helt nöjd med dagen. Vi fick ett wii, så vi hade nyss familjetävling. Jag kom sist 2/3 gånger hehe, men kul var det. Det kommer nog bli använt mycket. Synd att julen är slut, inte för att den är det egentligen men det känns som det. Här är min julafton i lite bilder.



















God Jul :)


Kommentarer
Postat av: emma

haha, ser helt konstig ut på dom bilder jag är med :P

2009-12-25 @ 20:30:53
URL: http://emmajerner.blogg.se/
Postat av: bbex

neeejrå!

2009-12-26 @ 16:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0