this town is colder now

Nu har jag precis kommit hem efter en rätt så rolig kväll faktiskt. Efter bergs dansuppvisning som var suupaah åkte vi hem till henne med Majan och Kajsa och åt lite godis. Sen, lite spontant sådär så drog vi till Flogsta där det var någon fest. Elin, Maria, Berran och Knurr var redan där när vi kom, finisarna va.  Jag drack ingenting och hade jättekuul, gillare. Hello nykter beckaaa. Fint. Och det är skönt ska jag säga er, att komma hem nykter och det kommer vara ännu skönare att vakna imorgon. Åh jag hoppas att "Ensam hemma" går på tv imorgon... Nu ska jag suuusssa, gondatt!


Kommentarer
Postat av: el-in

du er jätte fin SÖTNOS:D

2009-12-13 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0