whatcha say

Guuu vad jag är dålig i skolan egentligen, usch. Det värsta är att jag inte bryr mig...kommer säkert ångra mig om några år när jag vill bli läkare eller marinbiolg som kajsa. Har damsugit, tvättat, plockat undan och bakat världens godaste muffins till mina föräldrar. Tror att jag överträffade mig själv där. Och ja, jag försöker smöra. OM jag lyckas är ni skyldiga mig en massage för allt slit :].

Ska försöka plugga lite till provet nu, men det känns som att jag kommer få G iallafall (y). Alltid något liksom. Ni måste lyssna på världens bästa låt (iallafalll den här veckan), det är en remix på en Imogen Heap låt. Myyycket bra.


Mmmm whatcha say,
Mmm that you only meant well?
Well of course you did
Mmmm whatcha say
Mmmm that it's all for the best?
Of course it is


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaaason derulo, du är lite sen dock :*

2009-12-14 @ 15:20:55
URL: http://knurr.blogg.se/
Postat av: elin

ja vi är riktigt dåliga i skolan. och du ska få en masssssssage. :)

2009-12-14 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0