you'll murder me I know you will

Har myst med Josefin hela dagen, vi har ba legat i sängen och degat och lyssnat på musik. Myysigt det va. Josefin sov över hos mig igår och imorse vaknade jag pigg klockan nio så då väckte jag henne också. Snell hest. Gårkvällen var väll kul, i guess. Hände både bra och dåliga saker as always men jag ångrar inte att jag åkte dit iallafall så helt okej. Jag har försökt julstäda mitt rum med det går sådär...blir nog klar på onsdagkväll skulle jag gissa. Har suttit och redigerat en fin film på guyzez och jag är nästan klar. HAHAHA. usch alla kommer hata mig

hajdoo


Kommentarer
Postat av: mickee

aa gårkvällen var kul !!! :D och filmen var också härlig <3

2009-12-20 @ 22:47:02
Postat av: beeex

hahahah vizzzt va!

2009-12-21 @ 12:26:10
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0