always love

När jag försökte övertala mina föräldrar om att få åka till Turkiet ville dom att jag skulle vänta tills var 18år. Mitt bästa motargument var "man hinner inte ändras så mycket på ett år". Men när jag var ute med majsan på promenad igår började vi snacka om hur mycket allt hade ändrats sen i 9an. Både allmänt och hur mycket man själv har ändrats. Det är verkligen sjukt, det känns som man var en annan person för ett år sen. Kanske beror på att situationen har ändrats också men still. Jag hade fel, man hinner verkligen ändras mycket på ett år. Känns som att man bara blir mer galen heh. Så egentligen borde mina päron låta mig åka nu.. vem vet hur jag är om ett år? Visst jag kan vara mer mogen, eller inte. HÄHÄ.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0