blame it on me

Just nu är klockan 02.51 och jag är så jävla trött. Tvingar andy kvar mig på msn? aaah. Sista dagen på jobbet idag och de kändes så jävla bra! NU slipper jag äntligen gå upp halv 6 för att cykla till jobbet, värt.

Idag har jag växlar pengar på stan till Turkiet med mamma. Jag handlade också lite nya sommarkläder som jag ska ha med mig dit. Åt mjukglass gjorde vi också. mys. kvällen har också varit mys, 1000 myggbet men men. Imorgon kommer släkten hit för att fira mig hihi. barnslig som jag är längtar jag lite till min födelsedag.

godnatt


Kommentarer
Postat av: "knutteputte"

vadå barnsliiiiig, KUL JU :*

2009-07-02 @ 14:12:47
Postat av: reebex

hahaha jaaa jag håller emd :D

2009-07-02 @ 15:10:56
URL: http://plasticcup.blogg.se/
Postat av: The freak

eee andy eee :D

2009-07-16 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0