hold tight

Gårdagen vart jättekul, vi såg "drag me to hell" och den var så jävla dålig haha. Det skulle ha varit en skräckfilm och visst den var lite läskig ibland men de hände så overkliga saker ibland så man kunde inte låta bli att skratta. Ingen film jag rekommenderar. Sällskapet däremot var mycket roligt, det var verkligen kul att träffa dom igen och vi ska ta och göra om det nästa vecka! 

Imorse gick jag upp tidigt för att åka till gymmet och träna med min syster. Kände mig ganska duktig och de var skönt att träna lite. När vi kom hem gjorde vi en stor sallad och omelett till lunch och kollade på tv. Snart ska jag hoppa i duschen huhu. Nu ska jag kolla på 7th heaven haha. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0