jodå

Om 5 timmar går planet till Turkiet, de ska bli skönt att komma bort ett tag. Idag fyller jag också år, trevligt trevligt :). Jag har fått lite fina presenter minsann, bland annat pengar, ipod, dvd, hårinpackningar, chocklad och beverly hills säsong 2. Inte helt fel det inte. 

Igår tog vi en springtur längs... hm vad ska man säga. En skog? ganska nära varvet. Sen badade vi, sprang tillbaka, åkte hem och tittade på tv. Kom hem runt halv 4 imorse, min mor var inte glad. Tur att det är min födelsedag idag annars hade hon varit mycket argare haha. Annars då.. jo jag är liiiite arg. Synd att inte knutsson är hemma, jag behöver avreagera mig. Nu ska jag packa. puss

Kommentarer
Postat av: "knutteputte"

jag behöver kramar :(((((((((

åh jag ska mysa sönder dig när jag kommer hem

helt seriöst, klarar mig inte utan dig såhär länge

KOM HEM & TA MIG HEM

2009-07-09 @ 23:34:07
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHA MYYYS VÄNTAR ;)

2009-07-13 @ 16:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0