krr

sho. tjaa. hej
Nej, igår tog jag och Majan tåget till Stockholm för att storshoppa! Det var mycket trevligt och jag lyckades hitta lite fina saker. Köpte två par skor, två tröjor, underkläder och ett korsettlinne. Det var assnyggt, skulle egentligen kostat 549 kr men det var på rea så jag fick det för 150 kr! tuuuur eller vaddå?. Bra var nog det för jag lyckades göra av med mycket pengar ändå. Ska slänga in en bild på mina nya kleeder sen. Vi träffade Nicklas i Stockholm också, det var ett tag sen. På kvällen gick jag ut på promenad med knutsson och majan, späännnaaande.

Idag har jag hitills kollat på Beverlyhills och köpt ben& jerrys med majsan. Jag var med macki ett par timmar också, mycket kul. Ikväll kanske det blir lite häng med gammalt valsätrafolk. Vem vet.. känner mig kanske trött. Usch jag mår illa efter ben&jerrysen men känner att jag borde äta middag. vilka problem hehe.

ciao people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0