runaway train

Haaaj
Nu ska jag snart krypa ner i min sköna säng och sova, är så trött så. Ikväll mötte jag Knutsson vid norby där vi handlade middag som vi sedan käkade hos henne. Sen förfestade vi lite för oss själva, knutsson diggade min chockladdrink som bestod av baylis, vodka. cola, mjölk och godis hahaha. Efter det drog vi oss ned till humc vilket inte var roligt alls. Snarare hemskt, de där stället är otur för mig usch. Upätna av myggor blev jag också, fyfan. Vi cyklade hem ganska snabbt med majan i sällskap men vi stannade till på kyrkogården först. Fråga mig inte varför men vi/jag hade lite saker jag behövde begrava så att säga hähä. Sen kom jag hem och deppade lite med min syster och lyssnade på fin musik.

Imorgon blir det grillchill hos knutsson och vi ska dricka dricka och dricka heh. På lördag bär det av till Gotland också med tjejerna. Ska bli skönt att komma bort igen :D.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0