sugar

Sho!
Jag har nyss bakat klart en kaka tills ikväll när vi får gäster som ska fira mig hähä. Min skor som jag beställde i tisdags från nelly.com har kommit också! det gick jävligt snabbt , jag gillar det. Mina föräldrar blev dock inte lika glada när dom såg lappen i brevlådan he he. Hade hoppats på att kunna smuggla in dom :) men icke. 

Idag då.. jag vet inte. Vi ska ju få gäster ikväll så jag ska väll fixa lite till det. Städa mitt rum kanske och börja paka lite? eller de kanske jag gör imorgon.. vet inte. Men nått kul ska jag nog hitta på ikväll iallafall!  Undra vad jag får förnått hähä. 
Åh jag längtar till middagen! Eftersom vi åker imorgon får jag min födelsedagsmiddag ikväll istället. Det blir rostbiff och potatissallad. Inte sånt som man köper färdigt haha. Nej nu ska jag nog städa lite! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0