sweet and low

jag är fortfarande mycket olycklig över att jag var tvungen att åka hem från gotland. Lätt att vi ska göra om de ästa sommar också, då är vi 18 och kommer in på krogen.. asnajs. Det var verkligen en underbar vecka. Jag ska berätta mer när jag orkar skriva länge hihi,

Idag har jag gymmat med min kära syster och snart ska vi laga en god middag och kolla på beverlyhills.Usch jag tränade alldes för hårt på gymmet, spydde nästan. Kanske är dags att träna upp sig lite hehe Min nya tv har kommit nu förresten! Den är begangnad men mycket större så who cares.Nej men de ska bli kul att umgås med Malin ikväll, det var längesen sist och det behövs. 

puss


Kommentarer
Postat av: knuuut

ser jag ut som en jätte? AaAAaaaA hahah

2009-07-28 @ 18:02:16
Postat av: rebecka

liite

2009-07-29 @ 17:08:39
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0