trött

Verkligen vad gör jag uppe? jag är aldelles för trött och borde sova. Ska nog gå upp och göra mig i ordning snart men jag blir road med att smsa freaks för tillfället. Imorgon måste jag hämta en ryggsäck hos morfar som jag kan packa i till Gotland och sen måste jag hämta linser också!. Usch känns som att jag har gjort 100 olika planer imorgon men de kommer ändå sluta med att jag chillar med josefin typ heh. Jag måste städa mitt rum iallafall, det är på riktigt äckligt i mitt rum thease days.

Annars har jag kollat på Beverly Hills hela kvällen, skönt att bara ta det lugnt. Jag vet inte vad det är men jag är trött heeeela tiden. Aja, det blir najs när säsong två kommer hah!. Det kommer vara det ända jag och malin sysselsätter oss med.

Jag och knutsson på stranden häromdagen, myyyws.

 

Kommentarer
Postat av: Josephine

FYFAN. som att du inte vet vad jag tkr om bilden, jag la inte ut nåt fult

2009-07-17 @ 14:09:23
Postat av: rebeex

you can put the blame on me (8)

2009-07-17 @ 19:09:03
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0