trouble is a friend

Nu är jag tillbaka från Turkiet, det har jag varit ett par dagar men jag har inte orkat uppdatera haha. Man kan väll säga att resan var trevlig, inte kul. Eftersom att jag var där med familjen kunde man inte göra så mycket på kvällen. Eller kunde och kunde jag fick inte hehe. Jag startade tredje världskriget med mina föräldrar där nere och de pågår fortfarande. Tror aldrig att jag har bråkat med dom såhär, meenmen.
Jag har blivit lite brun iallafall, men jag har redan börjat flaga. Shoppade massa gjorde jag iallafall, det är ju mycket billigare där så nu har jag inget jag behöver köpa för tillfället. Jag ska åka tillbaka till Tukriet i September med Josefin no matter what muhaha!. Ska fixa det på ett eller annat sätt 8)

På Lördag åker jag till Gotland med Josefin,Majan och Kajsa, de ska bli så jävla kul!. Josephine, Jessica och Petra kommer senare också hähä. Nej nu ska jag packa upp allt från Turkiet, det har jag inte hunnit göra ännu. puss ciao.

Här är lite bilder från Turkiet, enjoy,







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0