we're close and then we run

Tjoooo.
Nu är jag tillbaka från Gotland. Kom hem kanske runt 1 idag. Heelt död är jag, har jag inte sovit på ett dygn nästan men gu vad kul jag har haft. Vädret har varit lite varierande men de var tråkigt när det regnade hehe. Vi har solat och badat, chillat, festat med massa campingbooyyys och brytit oss in på ett vattenland (y). Galet har det varit men ack så roligt. Jag ville verkligen inte åka hem.
Vi hängde på tofta några dagar, i visby och kneiping (?). Men roligt folk träffade vi allt och hade det almänt roligt. Nej, jag låter bilderna tala för sig själva.



kolla facebook för fler bilderm jag är trött, ciao (yes you heard me paris!)

Kommentarer
Postat av: Paris

HAHAHAHA Freak!

2009-07-27 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0