ayo

Imorgon är det avslutning! Det ska bli så skönt men ändå lite sorligt, kommer sakna alla guyzez. På sommaren åker ju alla bort till olika ställen osv. blää. Får försöka träffas ändå helt enkelt.

Nu sitter jag här och väntar på att mitt nagellack ska torka (eller mitt och mitt, det är Malins heh). Idag gick jag också hem till Majan och rotade igenom hennes garderob och jag hittade faktiskt en outfit tills imorgon men när jag kom hem och kollade i Malins garderob hittade jag en ännu bättre!  Jag som verkligen hade ansträngt mig och letat för att hitta något att ha på mig tills imorgon och så finns det 5 meter ifrån mitt rum hähä, typiskt.

Nej, sovdaaags! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0