comin' around

Jadu. Klockan 9.00 befann jag mig på Akademiska sjukhuset för introduktionsdagen. Vi fick mest lyssna när dom berättade om hygien och sånt men tillslut fick vi se avdelningarna vi ska jobba på. Jag ska jobba på lungavdelningen typ. De flesta där har lungcancer eller kol (?). Men jag vet inte om jag orkar jobba. Vill bara ha lov faktiskt. Jag jobbar ju åreeeet runt annars lixom :(. Meeen jag ska ge det EN chans (y).

Matchen ikväll blev inställd, för kommunen vill inte att planerna ska bli förstörda eftersom att de regnar så mycket. Lika bra var nog det, vi hade knappt fullt lag (med inhoppare inräknat)

Imorgon börjar jag jobba klockan 7 FYFAN. Frågan är om jag ska jobba 8 timmar varje dag så jag bara behöver jobba 11 dagar istället för 15 dagar och 6 timmar varje dag. Värt att fundera på under natten! PUSS. 

  

Kommentarer
Postat av: elin m

ge det många chanser :) förra sommarn ville jag hoppa av nästan hela tiden, men efteråt var jag asstolt över att jag stanna ;D & om jag var du skulle jag lugnt jobba 11 dar, mer sommarlov! <3

2009-06-16 @ 00:57:46
URL: http://sssspikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0