crashin

Haaaj!
Idag har jag firat min kära kusin Oskar som fyllde 14 år (tror jag hehe). Jag och Marre sjöng singstar med honom och Emma. Det var skitkul! jag vill ha singstar hemma hihi. Tryckte i mig massa kladdkaka gjorde jag också. 

Resten av dagen har vi kollat på massa resor. Det ser ut som att det blir Turkiet om vi lyckas hitta något bra hotell. Men man vet aldrig med min familj, dom kanske ändrar sig och vill åka till Cypern istället. Men jag tror det blir Turkiet, jag hoppas det iallafall. Det är mindre än treeeee veckor kvar iallafall! SÅ JÄVLA NAJS. Det regnar ju bara hemma.

Annars så kanske det blir kul att jobba. Jag försöker intala mig själv det. Jag har ju London resan med mamma att se fram emot (y). Nej, nu ska jag gå och kolla läget med resan! ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0