dark blue

Igår var det avslutning! Lite sorligt att man typ inte kommer träffa dom från klassen fören i höst. Men en trevlig avslutning var det allt. Etter att vi sagt hejdå i skolan drog vi hem till David och satt på hans gård att keka. Sen börja det spöregna och jag, fredrika och kajsa cyklade hem. På kvällen drog vi till berg och sen till en fest i Gottsunda. Vi kom lite fööör sent och jag var för nykter när jag kom fram, men annars så (y).

Jag och Knutsson vaknade upp klockan två, och ikväll kom macki till mig. Vi kollade på film och åt glassss. Mycket fint. På måndag börjar jag jobba och jag vill inte. VILL INTE. blä. Nej, det gäller bara att bita ihop, jag får ju pengar för det. Men de suger fortfarande. Tror jag ska sooova nu. Blev deppig när jag började tänka på jobbet hehe. Ciao

avslutning med mina guyzez.










Kommentarer
Postat av: elin m

du är så söööt min kära lilla schtinky

2009-06-14 @ 16:35:16
URL: http://sssspikey.blogg.se/
Postat av: reeeebex

hihi tack :* so are you girlieeeewwww!

2009-06-14 @ 20:51:55
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0