för en lång tid

Min midsommar vart så jävla rolig. Vi bestämde oss för att åka till Öregrund och hade ungeför två timmar på oss att laga mat och fixa oss innan bussen gick. Det blev lite stressigt men vi hann!. Det var skit mycket folk på bussen och polisen kom tillochmed och kollade igenom allas väskor efter sprit. Jag lyckades gömma mitt hos en snubbe som var 20 år (y). När vi väll kom fram till Öregrund efter ca 2 timmars bussresa sken solen faktiskt och man träffade på massa folk från Uppsala. Det var jättemånga där. Men som sagt jag hade verkligen skitkul ända tills i slutet när man fick höra att man förstörde kvällen ett antal gånger av sina vänner ;s hehe. Men annars var det duunder hih.

majan och kajsa is back now. Vi har käkat ben&jerrys haft lite catching up. Ikväll blir det chillerill eftersom gårdagen blev lite väl vild hehe.. pusssss


jag hittade en ubåt igår

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0