hm

Ja, då var äntligen jobbveckan slut och det är mycket skönt. Nu har nästan alla mina vänner åkt iväg så jag är ensam kvar i uppsala hehe. Men om en vecka gället det, TUUURKEEEY. Hursomhelst blir det inte mycket att göra i helgen men jag ska försöka sola lite iallafall. 2 och en halv dag kvar på jobbet, asskönt :) sen äre sommarlov!.

Imorse när jag vaknade hade jag fått tre sms där det stor att Michael Jackson dött. De känns lite overkligt faktiskt, men rip.

Nu ska jag åka och kolla på min broders match, wiho.

Kommentarer
Postat av: elin m

aaw becka haha :D ha de zå najz du kan å bli nte alltför brun näru drar iväg (: <3

2009-06-28 @ 19:58:36
URL: http://sssspikey.blogg.se/
Postat av: josephine

SKRIIIV, jag vill leeeesa 8):*

2009-06-30 @ 16:30:48
Postat av: beckaa

hahah, jag ska pressa i solen som fan! men kommer säkert inte bli brun :*



knurriiiiii i will hähä

2009-06-30 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0