mmm

Jobbet rullar på. Kan inte påstå att det är roligt, men de kanske går att stå ut med ett tag till. Jag valde att jobba 8 timmar per dag så jag slipper jobba lika många dagar. Jag jobbar på lungavdelningen, där de flesta patienter har lungcancer eller KOL. De flesta är rökare vilket gör att jag aldrig mer tänker röka. Jag vill inte leva sådär när jag är gammal, de är det inte värt. Det är verkligen hemskt att se hur dåligt de mår. De flesta har inte lång tid kvar att leva heller. Uscchhh man mår verkligen psykiskt dåligt av de här jobbet emellanåt (;. Rik kommer jag bli iallafall.

Nu vill jag ha godis och chips.. i MASSOR. OK here i come!


Kommentarer
Postat av: elin m

kanske eee godis på willys? eee

2009-06-18 @ 14:19:15
URL: http://sssspikey.blogg.se/
Postat av: rebeeex

HAHA yeah maybe we can run away (;

2009-06-18 @ 18:19:42
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0