mmm

hejhopp!
idag är det måndag och jag har hitills bara haft en lektion i skolan, samhällskunskap blää. Just nu sitter jag och väntar på att få prata med spanskaläraren angående betyg men de är typ 100 före mig och jag orkar icke vänta hehe. Meeen, det är bara fyra dagar kvar nu till sommarlov så det är värt, allt är värt. Undra om jag ska jobba idag.. hm jag får inte svar på mitt sms men de löser sig nog hoppas jag för annars är ju barnen kvar på dagis och ingen kommer och hämtar dom... hehe det får vi hoppas icke händer.

Det stod att det skulle regna på fredag också men det hoppas jag verkligen inte, jag hoppas att vädret hinner ändras så att det inte regnar på avslutningen, det däremot är ovärt. Aja :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0