onsdag

IGÅR VANN VI VÅR FÖRSTA KORPENMATCH MED 1-0 :D. Fyyyfaaaan vad fiiint!. Happy happy happy happy. Härligt med vår första vinst, den var mycket efterlängtad! Jag kände på mig redan igår morse att det skulle bli en speciell dag och det blev det allt.

Idag fick jag också reda på att jag kommer få G i matte!. Kan det bli bäääättreeee? NEEEEJ TROR INTE DET. Jag var bara 6 poäng ifrån VG, så oväntat men så jävla braaaa!. Ikväll ska jag se på Sverige-Malta med tjejerna från laget. Det blir nog skitkul, hoppas dom vinner ikväll.. they need it hähä. Vi håller  tummarna.

Nu är det dags att berätta om en bok på svenskan, puss så länge,

Kommentarer
Postat av: kJ

plus att du fick MVG i svenskaa :D:D way to go my man!

2009-06-10 @ 18:49:04
Postat av: reebex

JAAA!!!!!! gillart

2009-06-11 @ 15:54:47
URL: http://plasticcup.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0