save tonight

EEEEN dag kvar på jobbet. Eller okej en halv tillochmed .. det är fint. Idag var det en dam som dog, väldigt sorligt.. hennes familj verkade helt förstörda, usch det var hemskt.  

Imorgon ska jag klippa mig, ska bli skönt att klippa bort allt det slitna. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag toppa så lite som möjligt, men ska försöka att klippa av en bit hähä. Växla pengar och handla till resan på fredag ska jag också!. lääääängtar, särskilt eftersom att nästan ingen är hemma.

Ikväll är det morden i midsummer, you can't miss it. Det hör helt klart till sommaren. Gu vad tråkig man är på kvällarna när man jobbar, man gör ingenting. Det suger, så skönt att jag inte behöver jobba mer i sommar efter imorgon. Då kan de roliga börja 8) Ciao!

Bild från midsommar, förlåt knurr :*


Kommentarer
Postat av: "knutteputte"

HAHA better say sorry m8 cause it's comin back to ya ;)

2009-06-30 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0