see the sun

Igår hade vi korpenmatch mot poliserna, vi hade knappt fullt lag så vi fick låna in Carro och Nicki. Vi förlorande ändå med 3-1 men utan dom hade vi förlorat med så mycket mer haha. Faaan vad dåligt det gick för mig, jag sög på planen men men, kanske nästa match. 

Idag hade vi inga lektioner så ovärt för mig att åka till skolan. Det blev att titta förbi skrapan-katte kampen, fika på waynes, handla studentpresent och gå på stan med kajsa istället, så nu äre gjort iallafall (y). Imorgon tar min kära syster studenten, det är sjukt hur gammal hon börjar bli och jag gillar det inte hähä.

Nej annars så går allt dåligt, men jag tänker inte klaga inte... jag tänker köra en philip och dricka lite whisky ikväll istället.  Nu måste jag städa mitt rum tills imorgon.. gillar jag detta? nej.  GE MIG SOOOOOOOL OCH VÄRME.

min fina syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0