you found me

jaadååe.
Härligt att Sverige vann matchen igår, dom borde gjort lite fler mål med tanke på alla deras målchanser men men. Det var trevligt att kolla på matchen hos kajsa iallafall :).

Idag har jag lämnat tillbaka en bok på stadsbibloteket som jag lånade för lääänge sen, till historiauppsatsen. Skönt att bli av med den.. (eller?). Följde med Majan och Petra till Hms rea också. Sen har jag varit ledig hela dagen så jag följde med kajsa till tandläkaren. Dom skulle se om hennes snea tand hade växt (y) hahaha. Snart är det jobb och imorgon är det avslutning. I like it a lot. Måste pallra mig hem till majan och låna kleeder.
puss

Kajsa och Josefin igår



Kaaaaaajsa hade inga hål (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0