alive

Skräckfilmskvällen igår vart najs. Jag mötte Fredrika, Elin, Knurr, Anna och Beard i Gottsunda där vi hyrde film och köpte godis och glasstårta. Mums. Vi hyrde saw 3, the creep och nån mer. Ingen var överdrivet läskig men saw var så jävla äcklig. De sista drog runt 2 och inte långt efter gick jag och Elin och lade oss. Hela dagen har vi segat och bara legat i sängen, myycket sköönt måste jag säga. Elin drog för en liten stund sen & nu ska jag snart hoppa i duschen. Ikväll kommer Majan, Kajsa och berg hit och sen blir parteey. Wie. Tror jag. Ciao!
    




Kommentarer
Postat av: beard

och ANNA ju! :D

2009-11-07 @ 16:37:36
Postat av: rebecka

haha oj! kändes som jag glömt nån hehe :)

2009-11-07 @ 16:43:47
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0