angel flying to close to the ground

Runt 3 kom alla som ska hänka på resan i sommar. Det var jag, Majan, Kajsa, Julia, Elin, Josefin, Jessica, Knutsson och sen kanske Louise, Sofia och Petra också ska med. Det blir nog skitbra. Vi har inte riktigt bestämt vart vi ska än men det ser ut som att det blir Agia Napa, riktigt najs. Eftersom att det är farsdag så har jag bakat en kladdkaka till pappa. Ikväll vill jag säga att det blir plugg men de blir det nog inte. Ska vara hemma imorgon så då får de bli en pluggdag. 

                      det här ser väll inte allt för fel ut... 

 


Kommentarer
Postat av: ANNNNNNA

jag vill oxååååååå :oo

2009-11-08 @ 21:17:15
Postat av: Anonym

Haha becka du får inte lämna mig på redovisningen imorgon!! :o

2009-11-08 @ 21:48:54
URL: http://metrobloggen.se/theodoraandersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0